Saako aloittaa alusta?

Tämän blogin kolmivuotiseen taipaleeseen, samoin kuin minun laihdutukseen ja elämäntapojen parantamiseen sisältyy niin monta back in business -postausta ja ryhdistäytymistä, että se on jo noloa. Mutta silti.

Saanko minä aloittaa alusta? Saako yleensä aloittaa alusta?

Olisipa ollut todella paljon helpompaa haudata koko ikuisuusprojekti ja blogi sen mukana, mutta se ei oikein sovi minulle. Jos joskus onnistun tekemään fiksuista valinnoista elämäntavan ja paino lopulta pyörii niissä lukemissa, jotka tuntuvat hyvältä, tulen luultavasti jatkamaan silti aina jotain projektia, sellainen minä olen.

Ja tämä blogi. Jälkeenpäin viimeistä kolme vuotta tarkastellen voin todeta, että paras painonhallintakeino ja tae säännöllisestä liikkumisesta on tämä blogi. Silloin kun kirjoitan tänne, mietin tarkemmin mitä syön ja kuinka paljon liikun. Tai sitten se on toisin päin, kun jaksan panostaa, jaksan myös kirjoittaa. Oli miten oli, sain tai en, minä aloitan alusta.

Luvassa salia, hiihtoa, juoksua, ratsastusta, uutena salibandya sekä hurjasti kehonhuoltoa!


Tietysti myös smoothieita, salaatteja ja keittoja, herkkuja ja superfoodia! Ja skumppaa, sopivassa suhteessa. 


Here we go again! Back in business! Ja niin eespäin.




Kommentit

Suositut tekstit