Uuden alun eväät

Minun pitkällä painonpudotustaustallani voisi kuvitella, että ei tässä enää mitään uutta ja ihmeellistä kaivata jälleen kerran koittavaan uuteen alkuun, mutta ilmeisen ikuisena ohjelma-addiktina aloitin jälleen kerran uusin eväin. Ei ihan sananmukaisesti, sillä ne napaan vedettävät eväät on aika lailla sitä samaa mitä tähänkin saakka, mutta elämäntapamuutokseni siivittäjänä saa kunnian toimia tällä kertaa Your Choice Valmennus. Viime viikon maanantaina aloitin 10 viikkoa kestävän Intensive -valmennuksen.


Merkittävin ero aiempiin projekteihini on valmennuksen henkilökohtaisuus. Kyseessä on siis verkkovalmennus, jossa saan kuitenkin henkilökohtaista ohjausta etänä. Seuraavan kymmenen viikon ajan noudatan valmennuksesta saamaani ruokavalio-ohjeistusta ja treeniohjelmaa, jotka on muokattu minulle sopivaksi alkukartoituksen ja toiveideni mukaan. Lisäksi teen viikottain teematehtäviä, joiden lienee tarkoitus saada minut pohtimaan tätä elämäntapamuutosta (alan jo inhota tuota sanaa). Pakko myöntää, ensimmäisen viikon motivaation liittyvä tehtävä on vielä tekemättä. Ehkä jo tänään...?



Vaikka valmennusta on takana jo viikko, olen valitettavan huonosti kaikkeen saamaani materiaaliin perehtynyt. Ruokavalion noudattaminen on periaatteessa helppoa, tekniset ongelmat aiheuttavat pieniä haasteita, mutta ne selätettäneen pian. Harjoitusohjelmaakin suoritin ihan kiitettävästi, mutta siinäkin lienee petraamista. Palaan vielä ensimmäisen viikon tunnelmiin piakkoin. 

Nyt innolla kohti toista viikkoa!

ps. en ole muuten vaa'alla uskaltanut vielä käydä, ehkä pitäisi kun tiedän lukujen minua motivoivan, mutta sen tiedän, että tammikuussa kellotin pitkän ajan ennätyslukemat, josta suunta todella on vain alaspäin.

Kommentit

  1. Tsemppiä 100 kiloa!

    Mä tarvitsin myös tuollaisen superkuurin, sen verran pahasti olen lyönyt lekkeriksi herkkujen suhteen!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit