Bodybalance + Priitta = True love!

Eilen oli taas lajikokeilun vuoro. Viikon koejäsenyys Teknopalatsille yllyttää uusiin kokemuksiin. Tällä kertaa testasin Les Millsin Bodybalancea, Hot-versiota. Oli H U I P P U A! Tykkäsin vielä enemmän kuin Hotjoogasta, tosin nämä kaksi ehkä palveleekin eri tarkoituksia.

Kuva lainattu
Bodybalance yhdistelee joogaa, pilatesta ja taijia. Tällä tunnilla harjoitukset tehtiin lämpölamppujen alla, tosin hien virtaamiseen niitä ei tarvittu, sikäli haastava ja raskas tunti oli sellaisenaankin. Tunti oli sopiva yhdistelmä venytyksiä, pilatesliikkeitä ja minulle haastavia joogaliikkeitä. Tänään huomaa selvästi tehneensä jotain, erityisesti selässä, vatsalihaksissa ja käsivarsissa tuntuu työnjäljet.

Voin lämpimästi suositella Bodybalancea oikeastaan kaikille, kehonhuolto on tärkeää, mutta ihan aloittelijalla osa tunnin liikkeistä voi olla hieman haastavia, etenkin jos ohjaaja on vauhdikkaasti etenevä. Bodybalancesta saa minun mielestäni parhaimman hyödyn jos joogan ja pilateksen alkeet ovat hallussa.

Tämäkään kokeilu ei varmasti jäänyt viimeiseksi. Olen viime aikoina laiminlyönyt kehonhuoltoa, vaikka huono selkäisenä ymmärrän erittäin hyvin sen tärkeyden. Aiemmin olen harrastanut pilatesta, mutta uskon, että tämän hetkisessä haastavan aikataulun ajassa yhdistelmätunti on minun juttuni.


Tunnin jälkeen kaarsin kaupan kautta kotiin, iltapalatarpeet piti hakea. Arvaatkaas mitkä tästä kärrystä on mulle?

Meillä sairastetaan, potilas kaipasi herkkuja piristykseksi. Vein tuliaisiksi ällö-viinerin ja runsaasti irtokarkkia. Viineri ei houkuttele, mutta hopeatoffeet pussissa huusi mun nimeä. Good Wifeä katsellessani söin kymmenen. Oli hyviä, en kadu!

Kommentit

Suositut tekstit