Sykemittarin hankintaan?


Joku saattaa huomata hienoisen ristiriidan blogin banneri- ja esittelyn tekstin välillä. Tämä johtuu eilisestä vanhenemisesta, bannerissa takerrun vielä hetkiseksi menneeseen :).

Lahjojakin tuli, yllätyksekseni. Ihana yllätys oli serkulta saatu Marimekon Fokus -tarjotin, mutta ankaraa pohtimista vaatii mieheltä saatu Intersportin lahjakortti. Sitä oikeastaan toivoinkin, mutta lahjakortit aiheuttavat aina haasteen minulle. Mikä ostos on tämän lahjan arvoinen? Intersportissa olisi juuri nyt sopivasti Viheltäen -tarjouksia, mutta minun ajatusmallini ei jostain syystä salli minun hankkia monia pikkujuttuja lahjakortilla vaan se pitäisi käyttää johonkin isompaan. Sykemittarin päivitystä kaipaisin, joten se voisi olla sopiva kohde. Mutta voi elämä, miten hankalaa sen hankinta on! Kauheasti pitäisi vertailla ja miettiä, mikä on juuri minulle sopiva, mutta en vaan millään jaksaisi. Minulla on jo käytössä mieheltä käyttämättä jäänyt muutaman vuoden vanha Polar, mallia en muista, joku juoksutietokone GPS -mötikällä se on. GPS-ominaisuutta en välttämättä kaipaa, koska puhelin on kuitenkin aina lenkillä mukana.

Minkälaisen sitten haluaisin?

-tyttömäisemmän, sellaisen olisi hyvä pitää vapaa-ajalla kellonakin
-sopii juoksuun, mutta myös muihin lajeihin
-saisi olla jotain ohjailevia ominaisuuksia, eli PT-ranteeseen
-treenit tutkittavissa jälkikäteen 

Minkälaisia sykemittareita teillä muilla on? Mitä ominaisuuksia nykymittareilla on tarjota? Otan vinkkejä ja käyttökokemuksia vastaan enemmän kuin mielelläni!


Kommentit

Suositut tekstit