Nyt se löytyi!

Niin siinä sitten kävi, että eilen naapurinrouva kahvitellessa mainitsi Fitfarmin Run -valmennuksen ja pari tuntia myöhemmin minä olin rekkaroitunut sisään ja valmiina aloittamaan valmennuksen! Lueskelin ohjelmat läpi, itse valmennus alkaa sopivasti tulevana maanantaina, ja totesin mun juttuni nyt löytyneen. Olen arponut alanko oikeasti Superdieetille vai jatkonko kuten tähän asti vai etsinkö jotain ihan uutta. Run -valmennus osui minulle juuri nyt kuin nappi silmään. Saan kiinnostavan ja vaihtelevan treeniohjelman, joka sisältää erilaisia juoksuharjoituksia, sekä juoksijalle sopivaa lihaskuntotreeniä. Mielenkiinto dieettiin ja treeniin on ihan eritasolla, kun saa kokeilla jotain uutta. Superdieetti ei ihan sellaisenaan ole minun juttuni, erityisesti näin keväällä, salilla käyminen ei nyt nappaa yhtään, ulkona pitää minun saada liikkua. Valmennukseen kuuluu tietysti myös ruokavalio (jossa ei huku rahkaan, jes), jonka minä valitsen tietysti painonpudottajan versiona. 

Olen aivan innosta soikeana, en malta odottaa maanantaita! Sitä odotellessani kävin tänään päivittämässä juoksuvarustusta, tavoite kirkkaana mielessä valitsin pikkasen liian pienen takin. Sovitaan, että muutaman viikon päästä se jo paljon sopivampi. 



Tästä lisää myöhemmin, nyt nukkumaan, että jaksaa reippaana painella aamusta jäähallille vanhemman pojan kanssa!

Kommentit

  1. Wau, kuulostaa ihan huipulta! Jään mielenkiinnolla seuraamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Oon niin innoissani, vahva fiilis, että tämä on mun juttu, treenikin on niin ihanan vaihtelevaa!

      Poista
  2. Ihania vaatteita. Mä kans harkitsin tota Fitfarmin Run ohjelmaa, mut yritetään nyt tätä juoksua ja painonpudotusta muilla konstein :D
    Tsemppiä uuteen ohjelmaan :)
    Mukavaa alkavaa viikkoa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi :). Innosta huolimatta tsemppi on varmasti tarpeen!

      Poista
  3. Tsemppiä koitokseen, nyt se alkaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit tänne SaijaMari, tästä se lähtee! Tsemppiä meille :).

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit